tisdag 8 januari 2013

Presentation av bandet = klart!

Ja ni mina vänner!

Får börja att tacka med alla som skickat mail till mig på FB och visat ett så stort intresse kring
mitt nya projekt.
Som ni kanske såg så startade vi en en FB-sida igår och idag öppnade vi upp en "light-version" av hemsidan.

I nuläget så handlar det om att försöka bygga upp allt som jag länge haft i mina tankar och göra det på rätt sätt.
Joakim Ericsson, som tof bilderna på mig gjorde ett fantastiskt jobb och tack vare honom så har vi kommit en liten bit på vägen.

Nu gäller det att boka in en tid i studion och spela in den första låten som jag själv och de andra gubbarna i bandet tror stenhårt på.

Låten som verkar bli vår första singel heter "Childhood dream" och jag har skrivit den tillsammans med en fantastisk låtskrivare som heter Lina Ericsson.

Efter att den är klar väntas det ett showcase i Karlstad där vi kommer ha vårt första gig och presentation av vad vi står för och vad vår plan är.

Hoppas kunna få klarhet i saker och ting så fort som möjligt och jag ska vara flitig med att lägga ut bilder mm på vår Facebook-sida när vi repar, jobbar i studion och mycket mer.

Ha`t gôtt nu!

/Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar